Teller

onsdag 20. oktober 2010

Jeg driver å pusser opp kjøkkenet... Fargen på gulvet er så grell at jeg får helt vondt av å se på det... Så derfor bestemte jeg meg for å bytte gulv, og da er det lurt å male alt som males kan (bør) før nytt gulv blir lagt.

Så nå har jeg malt veggene, og skapdørene står for tur. Håper virkelig det blir sånn som jeg ser for meg at det skal bli. Ikke alltid farger blir like bra på veggen som oppe i hodet mitt.

Var høstfest i barnehgagen i går, og de hadde jo blåst opp masse ballonger som barna kunne få leke med. Jeg måtte jo da bare snu i døra, siden jeg har fobi mot ballonger...
Ringte mamma å spurte om ikke ho kunne være i barnehagen i dag i stedet for meg, og gikk inn å satt meg for å vente på henne.
Men jeg var så redd at jeg var helt på gråten, så de som jobber der fjerna liksågreit alle ballongene... Stakkars unger, her kommer jeg å ødelegger hele morroa dems...

Men det ble en bra dag da. Etter mat så gikk vi ut å leka, der de lagde lapper, spilte musikk, og barna kunne få male! Det var kjempestas vettu...


Og ja, det er en helt ny Reimatec-dress hun har på seg der, takk gud for at malingen bare kunne vaskes av med en våt klut...

Blogglisten