Teller

mandag 8. november 2010

En helt vanlig dag, når man har en to-åring :)

Startet dagen med at hun våknet litt over 5, da skulle hun opp. Heldigvis var det ikke jeg som måtte stå opp med henne i dag :P

Så begynte hun med å tømme ut te-koppen min (som sto midt på spisestuebordet før hun fikk tak i den)


Så rett før ho fra vaktselskapet skulle komme, fant ho en sprit-tusj (!) som hun da tegnet ned hele kjøkkenet med, kjøleskap, fryser, oppvaskmaskin, samtlige dører på hennes nivå, døra fra kjøkkenet til gangen, og stolen sin... Alt dette mens jeg drev på stua å ryddet opp i noe leker som var der...


Mens jeg drev å prøvde å vaske vekk dette, hadde hun tyligvis funnet en sjokoladebit som Vanja hadde glemt igjen fra i går kveld:


Og mens jeg sendte inn disse bildene til dagboken min, så klina hun ned klatrestativet til pus med tannkrem... (gud vet åssen ho fikk tak i den...?)


Nå er klokken 11.26, og det er fremdeles mye igjen av dagen. Så fortsetter det sånn her, kan det hende mamma er en smule oppgitt når kvelden kommer... :p

Men ho er jo så søt og da, stikker fram foten sin, og sier "tott!" hver gang ho ser en sokkk eller sko...
Klarer ikke å bli så veldig sur heller, men skjønner at alt i huset må gjennomgå nok en "Lisa-sikrings-runde"

Blogglisten

Ingen kommentarer: