Teller

søndag 20. mars 2011

Oppdatering! :)

Siden jeg hadde mesteparten av bildene mine på Nettby, så har de jo forsvunnet herfra også... Og jeg gidder ikke legge de ut igjen :P

Men jeg har nye bilder :D

Vi var i Spania nå på nyåret. Det var kjempegodt å komme seg bort en tur, bortsett fra at vi begge lå rett ut med omgangsyken mesteparten av tiden vi var der.
Men noe rakk vi jo å gjøre før den tid, deriblandt ett fort som lå på toppen der.

Det hotellet vi hadde booket på, hadde ikke fått med seg bookingen vår, så de første timene gikk med på å sitte der å vente på at hotels.com skulle ordne opp.

Fin utsikt, men vi måtte altså dra herfra :


Men det gjorde ikke noe, for vi fikk det flotte rommet på ett annet hotell:



Hotellet lå rett ved denne nydelige gaten:



Det er fortet vi skulle på, vi droppa gåturen opp, og var skikkelig late i en taxi i stedet :P



"Sydenblomster"





Det grodde Aloe Vera fritt over alt der!


Tydelig at det er vinteren, det var ikke en eneste å se i nærheten av bassenget:



Lisa har feira 2 årsdagen sin da, fikk masse fint, deriblandt ett gedigent tusenbein.



Og kjempefine kaker :)


Nyttårsaften!





Nydelige prinsessene mine

Og til slutt ett bilde fra Stian og Stian sitt 30 års lag :D 


Vi holder oss som vanlig dønn seriøse, uansett hvilke situasjoner vi havner i...


Claes-Gøran klarer aldri å ha øya åpne når han blir tatt bilde av, så her fikk han litt hjelp...







Blogglisten