Teller

mandag 31. mai 2010

Hurra for Grand Prix!

Hadde for anlednignen bedt inn til fullt hus, og det ble det jaggu og.
Hadde tilogmed lagt ut den røde løperen i god GP stil, men den klarte en helt plutselig haglbyge å ta knekken på... Jaja...

Stemte på nr 4 jeg da, hadde skikkelig sansen for han som drev å jokka rundt på scena med instrumentet sitt.

http://www.youtube.com/watch?v=ECyeUYsU14E


Dessuten har jeg sangen på hjernen, så den må lastes ned, så fort jeg er ferdig med å blogge...

Promilla var desverre (?) så veldig tilstede, så var ikke stort mer enn det jeg fikk med meg.
Måtte jo også en tur på den lokale pub'en, der jeg husker en del dansing innimellom tequilashottene, før jeg gikk hjem, på 8 cm stilett... 
Alt i skjønneste Grand Prix-ånd :P


Ruben var visst ikke så edru han heller ser jeg ;)

Oppdaterer litt sånn etter hvert med linker til div GP-relaterte saker, så de som leser bloggen kan trykke seg fram til nyheter om de vil ;)

Her er «Jimmy Jumps» norske bakmann

Danseinnslaget hylles 

Slik kom «Jimmy Jump» seg inn på den røde løperen

Han betalte boten til «Jimmy Jump»

Jimmy Jump er en trussel mot kongefamilien

 

 



Blogglisten

Ingen kommentarer: