Teller

torsdag 17. juni 2010

Svipptur til Bergen!

Bråbestemte meg for å dra til Bergen å se på Rammstein på tirsdag. Var på hengende håret att jeg rakk flyet og, måtte løpe igjennom terminalen...
Og selvfølgelig, har man det travelt, så er det alltid traktorer og biler med hengere foran deg, som ikke gidder å slippe deg forbi, uansett hvor mye du forsøker..

Alice in Chains spilte før Rammstein, og de var kjedelige blitt syns jeg... Skuffende...
Men så fort de tyske gutta kom på ble det trøkk! De leverte en kjempekonsert! Med pyroeffekter man kjente varmen av helt til bakerste rekke.

Syns lyskasterene dems var så sinnsykt kule:


Dagen etter brukte jeg på fisketorget. Der er det mye snadder der.. Jeg tror jeg er mer enn gjennomsnittet begeistret for fisk og skalldyr, det hadde jeg gjerne spist hver eneste dag. Så kan du se på bildene her, om ikke du blir litt sulten også ;)











Også hadde de lagt ut noen skikkelig creepy fiskehoder, tenk å fått den her på kroken a...


Lenger borti gata solgte de selskinn... Seler er jo så søte, skjønner ikke åssen noen klarer å ta livet av noe så søtt...


Ellers så måtte jeg jo ta turen til akvariet, hørte rykter om en haitunnel der, og den måtte jo sjekkes ut... Så tok jo da selvfølgelig den lille jolla som går tur-retur over vannet der...


Ligger så mye søppel i sjøen langs kanten her. Sko og vinflasker lissom....



Men nå hører jeg vaskekosten roper på meg, så får vel gå å ta helgevaska... Jippi...


Blogglisten

Ingen kommentarer: