Teller

onsdag 14. oktober 2009

Lager videoer! :D

Har nå fått helt dilla på å lage mine egne videoer! Og til dere som tenkte pervo nå; skamme seg...

Har hatt lyst til å lage det lenge, men aldri egentlig skjønt hvordan, bare tenkt at det er det sikkert bare sånne smartinger som klarer, så har egentlig ikke prøvd så hardt for å finne det ut heller... :P
Helt til Des fortalte meg i stad, and i quote: Windows Movie maker, noe som alle med en pc har  :P

Åssen skulle jeg vite at det var på min pc lissom? :P
Ikke var det så himla komplisert heller... Men det eneste jeg mangler nå, er litt grunnleggende kunnskaper om PS... Det er i hvertfall en ting som er helt umulig å skjønne seg på :S


Så hvis noen har lyst på en film, så er det bare å skrike ut, så lager jeg :D
Kommer helt sikkert til å legge ut et par (hundre) her også tenker jeg :P

Ingen kommentarer: