Teller

torsdag 22. oktober 2009

Sliten om dagen...

Har ikke overskudd i det hele tatt. Mørketia har kommet kjenner jeg :(
Hjelper vel ikke akkurat at jeg spyr opp alt jeg får i meg heller, forhåpentligvis så kommer det til å merkes på vekta, så det ikke er heeelt bortkasta hvertfall :P

Skal få meg dreads jeg og nå da, må jo følge trenden her :P
Marit skal lage til meg, håper så ille at jeg får de på før halloween :D

Lei av å lime på meg hår, som bare blir bustete, så da fletter jeg på meg hår i stedet, som ikke kan bli bustete... Skjønner ikke hvorfor jeg klippa meg, så mange tusen jeg har brukt etterpå for å få langt igjen :/

Lession learned ;)

Ellers så venter jeg på jakka mi, den kule tingen får bare ikke kommet fort nok! *forte seg!*

Og halloween-kostyme har jeg jo seff ikke fiksa meg enda, så blir vel den samme vanlige vampyren på meg, lettest det, for da kan jeg bare ta noe i klesskapet mitt ;)

2 kommentarer:

Eline sa...

Kjenner på mørketiden selv. Det tar på... Og kulda! Brrr!

Hvilken jakke?? Bilde??? :D

Gleder meg til å se deg med dreads ^^

June sa...

jakka jeg hadde på meg om fredan :P

ja, gleder meg til de selv :D