Teller

onsdag 14. oktober 2009

Photoshoots

Har tatt noen bilder med DraculaClothing da, det er kjempegøy! :) Og Truls er jo så flink til å ta bra bilder også, så tilogmed de av meg blir bra :P Korsettene er kjempebra også, utrolig god kvalitet i dem <3

Skulle tatt bilder med NaughtyShadows også, jeg og Tone har snakka om det i flere mnd, og jeg gleda meg skikkelig til det. Men nå ser det ut som at hun plutselig har finni noen andre til å gjøre det... Bleh... Skuffa... :P

Jeg bare elsker å dolle meg opp, og stelle meg foran kameraet. Det er et eller annet med å ha noe å vise, noe å se på selv, at "se her, jeg er ikke bare feit og dum og stygg og teit, jeg kan være bra også"
Så jeg blir så glad hver gang jeg får fine bilder av meg selv, det er de eneste gangene jeg er stolt av meg selv, at jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut.

Ingen kommentarer: