Teller

søndag 8. november 2009

Fotoshooten og medisiner

Dro til Marit i går sammen med Ranveig og fikk satt på dreadsa :D

Så tok jeg de med meg til Truls og Ida på fotoshoot, og det var kjempegøy som vanlig :)
Leiligheten dems ser nå ut som det jeg har lyst til å kalle klesskapet mitt, bare masse kule klær over alt! *elsk*

Eneste som er så dritt, er at de kortisontablettene jeg går på ødelegger alt, jeg blir så sinnsykt dårlig av dem, akutt hodepine/kvalme/kramper i magen, som kommer helt ut av det blå :(

Så jeg måtte bare dra hjem å legge meg... *sukk*

Kan hende kroppen hadde godt av en helt edru helg for en gangs skyld, blitt en del festing i det siste :P

Men fikk forhåpentligvis tatt noen fine bilder, Marit fikk prøvd seg foran kamera, og jeg tror ho syns det var kjempegøy :)

Så nå bare gleder jeg meg til å se bildene! Jeg kjøpte et par av plaggene, de var dritkule! Skal legge ut bilder så fort jeg får dem :D

Krysser fingra for gutta i dag, borte mot Chelsea er alltid like spennende og vanskelig, men en gang må vi jo klare å ta dem ;)

Glory Glory!

Ingen kommentarer: