Teller

onsdag 11. november 2009

Surrete, nøffete, og seriøst muchies!

Jadda, fint å sende Vanja på skolen når de har planleggingsdag... Heldigvis bor vi såpass nærme at det bare er å gå hjem igjen... Jeg var overbevist om at det var i morra! :P

Ett stykk smått furten unge som sto på døra her, ho kunne jo sovet lenge i dag, + sett på film i går kveld når ho la seg! :P (ho får jo ikke lov å se på film om kvelden når det er skole dagen etterpå)

Så den fridagen jeg hadde planlagt i morra gikk i vasken, jaja... Hehe... Lurte jo litt når vi gikk til skolen, hvorfor vi ikke så noen andre som skulle noen steder, vi bor jo mellom barneskolen og videregående :P

**********************************************************************************

Også er det denna svineinfluensaen da... Begynner å bli rimelig lei hele dritten... Det er så mange som sier at de har fått den, jeg kjenner ingen som har den, så det er tydligvis veldig lokalt.

Men assa, det er INFLUENSA! Skulle tro vi snakka om miltbrann her... Folk er jo helt hysteriske...
Jeg skal ikke ta noen vaksine, ikke unga heller. Blir jo like dårlig av den. Dessuten har jeg ei venninne som tok den på et par av unga, og når de var på legekontoret så sa dem at det var egentlig ikke noen vits lenger, fordi viruset hadde utviklet seg forbi det stadiet til vaksina, så den har ikke noen særlig effekt lenger, så de ble anbefalt Tamiflu da... Har ikke tenkt til å ete det heller jeg ass...

Vaksinerer oss ikke mot vanlig influensa heller. Vi er friske mennesker alle mann, og et par dager med influensa bør vi klare :P

**********************************************************************************

Men et eller annet er det med meg om dagen, har en seriøs trang til å døtte i trynet hele tia, og hvis jeg ikke spiser så blir jeg så sinnsykt kvalm...
Skal jo lissom ta disse kortisontablettene mine, men jeg nekter, får jo akutt migrene av dem...
Får vel se det ann et par dager til, og ringe legen igjen da... Eller kanskje vente til jeg har fått vært å tatt røngten av lungene, kan jo være de finner årsaken der, så jeg ikke trenger å ta den hersens kortisonen...

**********************************************************************************

Men til fredag er det hvertfall party her! Da skal vi fetishere oss litt da, lenge siden sist nå, og jeg gleder meg!
Brukte altfor mye penger på klær og sminke i går, men jeg gleder meg til å bruke det! ;)

Ingen kommentarer: