Teller

onsdag 18. november 2009

Trøtt!

Er så trøtt om dagen, det er helt ille. Skulle tro det var sovemedisin i lufta... Bare går rundt å surrer, alt er et ork.
Men har bestemt meg for å ta meg sammen litt igjen, begynne på slankekuren. Måtte avslutte den, for jeg var/er jo syk, og trengte all den næringen jeg kunne få i meg, men nå gidder jeg ikke vente på å bli frisk lenger, så neste uke skal jeg starte opp igjen! Yey :)

Har fått sett masse nye filmer da, og finni flere filme rjeg gleder meg til å se som kommer utover...
Avatar feks, oh holy cow det blir nesten ringenes herre! Håper den er like bra som den ser ut, at jeg ikke blir skuffa :P

1 kommentar:

Eline sa...

Er i gang med slankinga igjen jeg også :P
Ikke at det går så bra men... Harrytur er ikke det lureste når man prøver å slanke seg :P

*klemme på*