Teller

torsdag 4. mars 2010

Andre sine geniale tanker og påfunn!

Jeg må bare få reklamere litt for andre "verdt å få med seg" blogger.

Begynner jo da selvfølgelig med bloggen til Bøtta... Dagens valium er den morsomste, og kuleste bloggen jeg har kommet over, og tror det skal godt gjøres å finne noen bedre, evnt mer gale innlegg enn dette her ;)

Bloggen til Bøtta finner du her!


En annen jeg har funnet, er en "jenteblogg", altså masse geniale smiketips, med bilder og videoer!

Makeup & Beauty-bloggen finner du her!

Dessuten må jeg få linke til en annen fantastisk blogger her inne. Hitsorien hennes er uvirkelig for mange, og jeg må advare om sterke "scener"

Elliande sin blogg!

2 kommentarer:

- Monica - sa...

Så fin blogg du har, June;)
Skriver blogg innimellom jeg oxo, hehe..blir ikke så ofte som jeg skulle ønske, meeen..blir noe da hvertfall:) Du kan jo gå inn å titte hvis du har lyst: http://dahl81.blogspot.com/

Klem Monica

June sa...

Takk for det :) Har ikke vært så aktiv her selv, men tenkte å gjøre noe med det :)