Teller

søndag 7. mars 2010

Godt meg helg :)

Ble jo en tur ut på fredan. Og da ble det jo selvfølgelig ikke noe soving før på morraskvisten. Så var rimelig trøtt på lørdan :P

Men det stoppa oss ikke vett. Jeg og Claes gjorde et seriøst forsøk på å lage maki-rolls og nigiri... Det er IKKE så lett som det ser ut som, og ble i grunn så mislykket at jeg lar være å legge ut bilder av katastrofen :P

Men vi kan jo late som at det så sånn her ut:

 

                                                                 Sushi er nydelig

Fikk begynt å se på Stargate Univers i går også, så langt ser det helt konge ut, og absolutt noe å anbefale!

Strålende vær i dag, og jeg og Lisa skal opp i huset vi forhåpentligvis skal leie, å snakke med huseieren om overtakelse! Kryss armer og ben for meg! :)

Ingen kommentarer: