Teller

torsdag 18. mars 2010

Det var de penga...

Sto opp, sendte Vanja på skolen, og Lisa i barnehagen med mormor. Så dro jeg først i banken... Der klarte jeg selvfølgelig å bli sittende å vente, og innen jeg kom ut igjen, sto det en parkeringsvakt å la på lappen i frontruta... 5 MIN etter at tia gikk ut på den helvettes lappen >-<


Syns 710 kr var jevlig drøyt for 5 min parkering, men det syntes altså ikke den gubben som ga meg driten... Takk skarru ha... Bleh... Og jeg som hadde tenkt å kjøpe meg ny bikini før ferien... :P

Fikk nå hvertfall kjøpt inn klær, badetøy (Vanja og Lisa Angelica fikk seff like badedrakter) og sko til turen da, alt sommertøy fra i fjord er jo 4-5 hakk for lite nå...

Og siden det er torsdag, så er det skalldyrsaften her i huset, så dura ned på Mega, der de til min store fortvilelse IKKE hadde fått inn krabbeklør denne uka... :'(

Så da ble det blåskjell i stedet... Og det skal sies, at jeg lager en NYDELIG blåskjellsuppe! Overdose av hvitløk, og krutt-tønne deluxe ♥
Hått iz gått!! :D




Se på dem a stakar... Aner ikke at om få strakser skal de dampes til døde i en god blanding av hvitvin, hvitløk og chili... ♥
De kneppa i skjella sine hvertfall, kanskje de lukta lunta...

Så nå som jeg er stapp mett, så får jeg begynne på pakkinga... Vi drar jo til Dubai igjen på onsdag, og alle hjerter gleder seg til 10 dager med sommer, strand, saltvann, basseng, og godt i glasset på terassen på kveldene. Er vel noen besteforeldre der som gleder seg til å se snuppa si og tenker jeg.

Slenger inn noen mimrebilder fra forrige turen:


Lisa klar for en tur i bassenget.


Blitt litt solbrent stakar :P


Fryktelig langt ned til stranda se, så kommer som regel ikke lenger enn til bassenget... Er varmt må vite...



Syden-sola som jeg kaller den...



To stk som kosa seg hvertfall ♥




Så nå får jeg bare sitte her å kose meg med vinglasset mitt, savne kællen, som jeg ikke får se før i morra ( :S )
og glede meg til en deilig uke med mann, barna og familien ♥

Ingen kommentarer: