Teller

torsdag 4. mars 2010

Jeg fant, jeg fant! Og ikke fant...

Fikk tatt noen istapp-bilder, de kommer under her :)





Likte det underste best. Ikke bare er smeltende istapper et skråsikkert vårtegn, men jeg tror jeg klarte å få med meg den kuleste skyggen jeg har sett på lenge :D


Jeg tok med unga ut på trilletur. Skulle i lekebutikken å kjøpe akebrett til Lisa, sånt med seler, så ho ikke triller ut. Fant fort ut at det må være mye lettere å få med seg ho med akebrett om dagen. Er så mye snø at jeg kommer nesten ikke fram med vogna, hjula bare graver seg ned i snøen :(
Men de hadde ikke... Ikke der, ikke på Europris, ikke på Mekk, og ikke på Nille... Og det var stort sett det jeg hadde av alternativer her i byen...

Så vi gikk å spiste pizzasnurrer i stedet.



Fant rumpeakebrett til Vanja da. Kjempesøtt, med kattefjes på :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint det andre bildet var! Enig med deg ang skyggen :) Den var skikkelig kul!

- Silje