Teller

torsdag 4. mars 2010

Og da er vi godt igang med det nye året :)

Da var ettårsdagen til Lisa Angelica vel overstått, morsdag, valentinesday, kom og gikk, og ja, jeg har blitt singel!
Vet ikke enda om jeg skal le eller grine av det faktum, men for å gjøre en laaahaaang historie kort, så er vi venner, og prøver å finne på ting sammen innimellom, for alles beste.
Godt for Lisa å få være sammen med både mamma og pappa også, og se at vi er venner og har det bra :)

Ja selvfølgelig savner jeg han... Han var, og er fremdeles mannen i mitt liv, og han vil alltid være en del av meg, både i hjertet, og gjennom lille trollungen vår ♥



Som btw har lært seg å gå!! ♥ ♥



Mamma og pappa er stolte som haner begge to, filmer og tar bilder og står i verre her. Spammer en bestemor nede i Dubai med bilder og all annen meget "nyttig" informasjon, som feks at "i dag klarte Lisa å drikke tre svelger fra koppen sin"
Er bare mamma, pappa, og bestemødre som syns det er livsviktig ;)

 




                                                                                





Vanja har vært på karneval på skolen, og Lisa bare gliser, som hun gjør stort sett hele tiden :)

Jo, har blitt Byvakt på Nettby! Godt å se at all smiskingen ga resultater :P

Og Gulli, det lille veldig lite intelligente marsvinet vi har her, skaffet meg nettopp 5 gratis roperter... Visste det var en god grunn til å ha henne her ;)

 


 Jeg skal flytte da, håper jeg. Bor jo veldig sentralt nå, men har finni et stort hus til leie litt lenger oppi gata her.
3 store soverom oppe med vedovn i det største, og bad.
3 stuer nede, 2 små, en stor. Ved/oljefyring i to av dem.
Stor gang, stort nok kjøkken, stoor kjeller med flere rom i, og eget vaskerom. Her er det også vedfyring, så ene rommet der nede kan faktisk brukes til noe. Noen som har et billig biljardbord til salgs??
Stor plen, 5 epletrær, stor eiendom som følger med, litt skog og div rundt, 2 små utehus, en liten garasje, og veranda med dør inn til ene stua, og trapp ned på plenen.
Og dette huset er da 1100 kr billigere enn den leiligheten jeg har nå... Ikke så vanskelig valg i grunn...

Nå må jeg ut å finne en kul istapp å ta bilder av!

1 kommentar:

Inka sa...

Det huset hørtes veldig bra ut da. Skjønner valget ikke er så vanskelig.
Lykke til med istappleitinga. Skulle vel ikke være det største problemet på denne tiden det? Hvis ikke barna har hatt en runde og revet ned alle da. Husker jeg syntes det var morsomt da jeg var lita. Sikkert like morsomt nå også :P hehe