Teller

onsdag 10. mars 2010

Ut i sola, nå er det vår :D

Må bare slenge inn et bilde jeg tok av Lisa Angelica her om dagen, ho var så søt der ho satt oppi skuffen på kommoden sin :P
Ett godt tegn på at rampestreker er på vei, er når du ikke hører en lyd fra unga... Blir det stilt, så ta en runde å sjekk hva for slags hyss de holder på med nå ;)



I dag så gikk jeg og mamma en lang tur med Lisa, og vi gikk opp til huset vi skal flytte til, siden ho lurte så ille på hvor detta var hen.


Ser jo veldig grått og trist ut nå da, med masse snø, og gråe, kjedelige epletrær. Men det er stort og fint assa, både ute (under all snøen) og inne :)
Gleder meg bare til å få kommet i gang med malinga, så alt er klart til innflytting.
Nå er det kanskje sånn at huset jeg bor i nå skal selges... Det var egentlig noe dritt, for da skal det jo ikke leies ut på nytt, og jeg blir kanskje stuck med å betale 3 mnd til med husleie, som jeg jo hadde sluppet hadde jeg funnet noen andre til å ta over etter meg... Men jeg får ta en prat med huseieren, og forklare situasjonen. Jeg visste jo ikke om at huset skulle selges når jeg skrev under kontrakten på det nye huset...
Men de er ikke noe vanskelige å ha med å gjøre noen av disse huseierene, så det går nok helt sikkert kjempebra :)

Tok med unga på Frikvarteret og spiste lunsj.... Vanja var litt sliten etter skolen  med en gang tror jeg, Lisa var bare hyperaktiv etter å ha sitti så lenge i vogna si :)



Vanja som gjemmer seg litt for kameraet tror jeg, litt flaut å bli tatt bilder av hele tiden :P


Og jeg fikk en kjempesøt kaffe, som smakte like godt som den ser ut til å gjøre:


Nå må jeg hjelpe Vanja med leksene, men etterpå tenkte jeg å skrive ett lite innlegg om Bøtta og bloggen hans Dagens Valium... Hvis den personen og hans handlinger går å beskrives med ord vel og merke... ;)

3 kommentarer:

Bøtta Pedersen sa...

He he. Så kult med ungen i skuffen. Kanskje det er noe for Valian også, men han har jo fått egen sovesofa (bortskjemte lille tassen..). Du må ha lykke til med nytt hus og alt som følger med. Gleder meg til å se bilder etterhvert og gi meg et hint om du får til noen ord om meg (takk), så får jeg linket tilbake :-)

Bøtta Pedersen sa...

..smalt det fra Bøtters, som nå prøvde å få ordna seg en Google konto, for å endelig kunne svare deg her på bloggen :-)

June sa...

Heeei! Og velkommen hit da :)
Ja det blir vel en tag på facebook så fort det kommer innlegg ;)