Teller

søndag 7. mars 2010

Tenke/ønskeliste:

Jeg fikk tillatelse til å sette badekar på badet oppe! Yey! Og da vil jeg selvfølgelig ikke ha noe tull, så nå leter jeg etter ett billig badekar med løveføtter...



Lekkert vett... Selv om jeg kanskje ikke tror det finnes så mange "billige" sånne :(

Kan jo sikkert bare sette inn et vanlig badekar også, men jeg har alltid ønsket meg ett sånt, så når jeg selv kan få velge, så tar jeg jo seff det :P

Også trenger jeg pc-bord / skrivebord, da den ene stua blir datarom. Jeg har ikke brukt for 3 stuer, så må finne en eller annen funksjon for det siste rommet. Kan jo kanskje sette inn en sovesoffa der, så har jeg plass til gjester...

Også var det ett lite loft der, med innlagt strøm, så det blir vel muligens Vanja sitt eget private oppholdsrom. Så kan ho rote og styre der så mye ho vil, og kanskje klare å beholde rommet sitt sånn tålig ryddig :P

Nå skal Vanja få en katt da, og jeg har lyst på hund. En liten hund, med minst mulig hår, så jeg slipper å ha pelsdotter overalt. En sånn liten nakenhund hatt passa perfekt!


Rett og slett nydelig






Ingen kommentarer: