Teller

tirsdag 9. mars 2010

Itz Fabolous ♥

Følte for å informere dere om hvilke butikker jeg handler klærne mine i, og fortelle dere hvem dere også burde kjøpe klærne deres fra heretter.
Må jo prøve å få folk til å velge den rette sti her i livet ;)

Må få begynne med Elliande, hun er nydelig!

I Catsuit og korsett fra Manillusion, og boots fra NaughtyShadows:


Selin fra fotoshoot for NaughtyShadows:


Og et par elskverdige sko også fra NaughtyShadows:



En helt utrolig kjole, som jeg har så inni gamperompa lyst på fra Manillusion, også med Selin som modell:



Og selvfølgelig DraculaClothing, som leverer korsetter i alle former og farger, og har sinnsykt god kvalitet på varene sine, med yours truly som modell denne gangen ;)



Må også ha med ett par  "nykommere" The Elegant Aristocrat, her med Trude som modell:


Og disse sykt kule, og praktiske dreadsa fra Icy Dreads, med eierinnen Rannveig selv som modell:


Bonusen med alle disse butikkene her, er at alle de som driver disse stedene er utrolig hyggelige og kule mennesker alle sammen :)

Har jeg glemt noe/noen, så gi meg en spanking, så fixes alt ;)  ♥

Ingen kommentarer: