Teller

torsdag 11. mars 2010

Bøtta was here...

Kanskje hørte han truslene om å dedikere ett innlegg til han, kanskje han bare rett og slett interesserer seg for følgerene sine.. Kanskje det er begge, ikke godt å si.

Det første bildet som poppet opp i hodet mitt når jeg begynte å lese denne bloggen, er et bilde fra South Park:


Men altså, enten så er mannen riv ruskende gal, eller så er han genial (hah, det rimte nesten!)

Noe rollebilde er han hvertfall ikke, med unntak av for spirende skaphomser fra 14 år og opp.
Det ER faktisk lov å gløtte på døra, trekke inn litt frisk luft, og få ett lite glimt av verden, kanskje utvide horisonten litt selv også.

Og når dette faktisk blir ett alternativ, da kan jeg ikke tenke meg bedre medisin enn bloggen til Bøtta. Dagens Valium må jo være, ja Valium for sarte kommende Dronninger.
Enten så får de det siste håret de mangla på tissen, for å tørre å tråkke ut, ellers så finner de ut at skapet var et jævla fint sted å være, i frykt for å ende opp som vår alles kjære favorittblogger.

Ikke det at jeg ser at sistnevnte skulle være noe stort problem, mannen har jo skjønt det, og snurrer hele blogg-Norge rundt (vi sier lillefingeren vi)

Etterlater dere med ett bilde av helten, mens jeg begynner å planlegge hvordan jeg skal få gifta bort dattera mi til Valian...

5 kommentarer:

Bøtta Pedersen sa...

Søte snille deg. Det var aldeles hærlige ord å lese. Nå ble jeg glad på morgenkvisten :-)

Festepistol, det får man her:
http://www.prismerking.no/index.php?gruppe_id=26&t_tekst=Festepistol&SHOP=1

Jeg får se om jeg tar VOE som en lite spark i ræva til alle som tror alt ikke er mulig, selv om jeg nok tar meg vann over hodet sånn sett. Jenta må beundres for sine lesere. Men, det hadde vært gøy å være på toppen bare en eneste gang, må innrømme det. Selv om det også skremmer livsskiten av meg :-)

Bøttta
www.DagensValium.com

June sa...

Bare hyggelig det vettu snuppa ;)

Ja VOE var vel grunnen til at jeg begynte å blogge i første omgang. Det ER jo faktisk mulig, oppgaven er å finne ut hvordan :P

Ett lite plaster på såret er jo at jeg for ca 5 min fant ut hva jeg måtte gjøre for å la folk få legge igjen kommentarer uten å måtte registrere seg her:P *blånd*

Inka sa...

Bøtta er jo kul :P Hold godt fast på lillefingeren :P (og dattera) hehe

konghalvor sa...

Han har garantert spist for mye LSD. Knallstil!

DjP sa...

Ingen over, ingen under! Dronninga blir snart kongen av blogging...;-)